Nekad xf haha | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xf haha

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199109039120/

Ditt Hex-ID: 11000014478e410

Vad är din discord tagg? xfhaha

Vem var det som bannade dig? bubbel gum

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: View attachment Skärmbild 2023-12-10 182435.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag fear rpade som var väldigt dumt av mig, jag förstår exakt varför jag blev bannad och håller med bubbel gum upp till 100% gällande hans beslut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var och år när jag kom till baka till min data då har jag har blivit kickad ur unive och står support omgående av bubbel gum jag fattade direkt vad orsaken var till att jag skulle hoppa sup då jag visste innan att det jag gjorde va fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var absolut inte en felaktig ban och håller med bubbel gum till 100% varför han bannade mig helt rätt av er staffs.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. när jag var ny på rp så körde jag över en folk massa på piren som jag tog lärdom av och började rpa socialt och på en väldigt hög nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat låta polisen tagit mig och inte fear rpat det vardumt av mig och detta kommer ej att ske i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man aldrig ska fear rpa och tänka efter vad man gör innan man gör det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja självklart det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka