Nekad xevr0.1337 | Medlem ansökning [Lemy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xevr0.1337

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? xevr0.1337

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jag heter Oliver Persson 25 år gammal och född år 2000.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? cool,snygg,smart.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter Oliver Persson och är en man i runt 25 års åldern och han älskar o mekka med bilar och drömmer om att bli meko chef en dag eller bara jobba där för han älskar att jobba med bilar. Hans bakgrund är att han har haft en dålig uppväxt skilda föräldrar och hans föräldrar har åkit ifrån han så han blev helt själv. Sen så började han med bilar och då börja han må bättre för det är hans dröm att jobba med bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till mycket rp, social rp jag kan även hälpa nya människor, jobba i verksamhet och företag som behöver bemanning, och jag är väldigt intressant. Jag är en väldigt aktiv spelare bidra med väldigt bra rp på denna server.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara spela för att vinna utan också låta ens fiender eller andra vinna och inte bara spela
för att vinna och få makt och tro att man kan styra och ställa hur som helst.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har nu rp:at i 3år så ja det har jag men man lär ju sig alltid av sina misstag och man får ta det straffet man får.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är tex att man snackar med vänner på discord och jag säger att kom till piren och hämta mig. Nlr är new life rule och det är om man dör så får man ej komma ihåg vad som hände innan man dog. Rdm står för Random death match och det betyder att man dödar någon utan ett scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Hej!
Du har tidigare fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har tidigare fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
om ja nt kan det då?

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka