xeternal | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xeternal

Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Robin

Ditt discordnamn: xeternal__

Ange ditt födelsedatum 8 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff då jag är riktigt aktiv och vet hur man beter sig är mogen nog för att hantera staff rollen och vet det mesta inom staff arbetet sen vill jag bli staff då det är kul att hjälpa folk och har alltid velat vara staff här på unive och det är värt att ge det en chans iaf, jag har tidigare varit servervakt och tyckte det var kul.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det mesta på unive fungerar och lirar som det ska men sen finns det ju vissa folk som inte alls kan bete sig och dom vill jag få bort för att få unive till en roligare plats så alla trivs och har det roligt så ingen ska tycka att det är tråkigt att rpa!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag iaf kommer specca och hålla koll på de spelarna som inte kan bete sig och banna de ifall de gör något fel sen om dom andra staffsen vill hjälpa mig att förhindra detta problem är upp till dom men jag iaf kommer gå all in för att få unive till en bättre plats

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt i sin staff roll är att man inte tar sina vänner till försvar och bannar dom ifall dom gör fel man ska aldrig vara på någons sida i support utan att alltid ta bevis från bådas sidor och göra det rättvist i support.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag går inte i skolan utan kommer göra så mycket staff arbete som jag kan och kommer lägga nån timme på rp men resten av tiden kommer jag göra staff arbete sen är jag ute och meckar bil om dagarna men det är max 2 timmar så det är inte mycket!

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på unive innan i ungefär 10 och en halv månad men av misstag råkade jag lämna unive dcn men är tillbaka nu och har varit på unive i nån vecka nu igen!

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har lite tidigare erfarenheter inom staff teamet kan kommandon osv men har inte varit staff på unive utan bara servervakt men som sagt har bara lite erfarenheter men man utvecklas ju när man blir staff det finns säker en del i staff dcn osv som visar hur man ska göra osv

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka