Nekad Xervier | Ban överklagan[Izzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xervier

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198057644954/

Ditt Hex-ID: 110000105cde39a

Vad är din discord tagg? Zervier#9745

Vem var det som bannade dig? 6emilia<3

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde på min kompis utanför Marja-lisa hästbergs bilar och uppförde mig inte så de valde att banna mig vilket är väldigt begriplig. Dom visste ju inte vad som hade hänt innan jag körde över min kompis så från deras perspektiv så såg det ut som att en random idiot körde över en kille utan anledning så det är förståeligt att de bannade mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis reparerat min bil efter att ha behövt knuffa den mot mekonomen över nästan hela staden för de inte svarade när jag skrev och ringde dom. Så min rp gubbe/jag var ganska arg och på dåligt humör. Efter en timma och 25 tusen kronor senare hämtade jag upp min kompis och började köra runt och efter ett litet tag hamnade vi utanför marja-lisa hästbergs bilar och där var min andra kompis som var anledningen till att min bil var sönder från första början och då var jag på dåligt humör så jag körde över honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej detta var mitt fel, ingen annans. Jag använde min 2020 Chevrolet Camaro SS som ett vapen och körde över min kompis så det var klart och tydligt att jag använde mitt fordon som ett vapen och inget annat.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja självklart. Jag hade kunnat skärpa mig och tagit eran role play mer seriöst och inte förstört för andra. Jag hade även kunnat och kommer även följa era regler och detta kan jag lova.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer göra saker helt annorlunda nu när jag vet vad som gäller. Ni tar era saker seriöst och det kommer jag också göra, Kommer följa varenda regel och role playa så bra som jag kan och kan lova er att detta inte kommer hända igen och jag är väldigt ledsen för det jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka