Accepterad xerox | Medlem ansökning [FCDavve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xerox

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Karl Jones

Vad är ditt discord namn? karls#5446

Vad är ditt födelsedatum? 1 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Hej! Min karaktär heter DeShawn Svensson, han är 22 men fyller 23 om ca 1 månad. Han gillar färger så hans hår är blått och det har han matchat med sin ljusblåa moncler jacka. Han har växt upp ganska tufft för att båda hans föräldrar dog i en flygplanskrasch när han var liten. Han har behövt flytta runt många gånger men som tur är har han inte hamnat i något läge där han har behövt bli kriminell. Han har blivit mobbad i de flesta skolor han har gått i just för att han inte har några föräldrar. Dock så har han skaffat sig ett jobb som brevbärare nu och det har hjälpt honom att förstå hur samhället fungerar. Han fick jobbet genom att en kompis tipsade honom om arbetsförmedlingen Han har väldigt svårt att visa känslor för andra men han är dock väldigt bra på det när han kommer någon nära, då är han en väldigt snäll kille som gärna hjälper sina kompisar men inte bara sina kompisar utan han hjälper lite vem som helst som behöver det till exempel polisen eller bärgaren. Han är väldigt intresserad av pengar så han tar emot de första jobb han får men ibland så passar de inte honom och då måste han byta jobb men när han väl har hittat det som han verkligen gillar du lägger han all sin tid på det. Han är också väldigt intresserad av bilar och motorfordon och det är där han lägger nästan alla sina pengar. Han drömmer dock om att bli polis och kunna hjälpa sin stad att bli säkrare för de invånare som har det tufft i livet, det har han fått från sin barndom för han vill inte att nån ska gå igenom det som han gjorde.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa till och skapa en bättre stämning speciellt efter min karaktärs historia om att han inte vill att någon ska hamna i samma sits som han var i. Jag kan också hjälpa till i discord servern om någon behöver hjälp där med något command eller liknande. En till sak jag kan bidra med är att jag är inne på datorn ofta och då spelar jag mycket på servern och det kommer ge mig mer spelförståelse och mer tankar på hur man kan uppdatera servern med bättre skripter eller bara en ny sak inom spelet. Jag kan också hjälpa till genom att ifall jag hittar en bugg i servern så rapporterar jag det på direkten till er som har koll på koderna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda personerna/parterna i ett scenario kan vinna. Detta gör så att stunden blir kul för båda parterna och inte bara för en part. Ett exempel på detta är att om man bli rånad så ska man ändå försöka ta sig bort men för att det ska bli ett riktigt RP så krävs det att man spelar med de andra för att man tex inte ska bli mördad.

Hur hittade du Unive? Genom youtube men också att några av mina kompisar spelar/ har spelat på den här servern ett tag och då ville jag också testa och nu när jag har testat så har jag märkt att det är väldigt roligt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta intervjun.

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka