Inaktuell XENON | Ansökan till Staff[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KILLERIG07

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wael

Ditt discordnamn: KILLERIG07#8577

Ange ditt födelsedatum 22 Januari 2006

Varför ska just du bli staff? Jag brukade arbeta och älskade att arbeta i ett team, men sedan tappade jag motivationen eftersom jag bara ville göra straffarbete. Men just nu är jag helt redo att söka jobb i team. Jag tror att servern är ganska stor och jag vill vara en del av den! Mötesplatser som piren brukar vara väldigt bullriga, särskilt på kvällen när det alltid är över 400 personer där inne. Jag är kritisk mot nya rp-are, men jag skulle vilja informera nykomlingar till Unive om vad de kan göra bättre för att undvika att bli utestängda i framtiden. Jag vill hjälpa till att göra servern till en säker plats. Det finns många människor som vill att deras rp ska vara hitless och det är därför jag behöver dem för att existera. Jag vill komma tillbaka till teamet så att jag kan arbeta tillsammans med den övriga personalen för att förbättra servern. Jag skulle vilja frigöra så mycket av personalens tid som möjligt eftersom jag ser hur upptagna de är med underhåll, rapporter och andra saker. Det är en utmaning! Det skulle vara trevligt att prata med dem oftare eftersom jag verkligen gillar personalgruppen. Jag är bara aktiv på den här servern, men jag skulle vilja gå på gymnasiet eftersom jag har lagt ner mycket tid på det. Anledningen till att jag vill bli personal är för att det finns en massa chatt-pat-folk som förstör andras saker, och jag gör mitt bästa för att hitta ett sätt att göra den här servern chatt-pat-fri. Om jag bannlyser någon måste jag ha tillräckliga bevis för att stödja mitt beslut. Jag kommer alltid att döma objektivt!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Varje dag 4-9 timmar varje dag

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag vet. Jag hette 76 % och var en mycket viktig person i personalgruppen. Jag spelade mycket som stabsmedlem, men till slut var jag tvungen att sluta eftersom det var sommar. Jag var assistent i ungefär en månad och fick mycket erfarenhet. Jag anställdes när Zaffe anställdes, och han var redan innan dess en vän till mig. Jag slutade eftersom personalen inte verkade vara en sammanhållen grupp. Jag tror att jag har en ny chans.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag är redo att jobba inom allting utan några problem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka