Accepterad XENON | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KILLERIG07

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Shadi

Ditt discordnamn: XENON#8577

Ange ditt födelsedatum 22 Januari 2007

Varför ska just du bli staff? Jag brukade jobba och gillade staff teamer, men efter det tappade jag motivationen eftersom jag bara ville köra som kriminell. Men just nu är jag helt redo att lämna in en staffansökan. Jag tror att servern nu är ganska stor och jag vill bli en del av den! Det brukar vara mycket lall i mötesutrymmena, som på piren, särskilt på kvällen när det ständigt är mer än 400 personer inne. Jag kritiserar nykomlingarna i rp, men jag vill informera nykomlingarna i Unive vad de kan göra bättre för att undvika att bli utsländga i framtiden. Jag vill hjälpa servern upp och göra den till en säker plats. Det är mycket folk som vill att deras rp ska inte skadas av lallare och det därför jag ska finnas. Jag vill återgå till staff teamet så att jag kan samarbeta med de andra staffen för att förbättra servern. Jag vill frigöra så mycket tid som möjligt för staffteamet eftersom jag ser hur upptagna de är med support, rapportering och annat. Det är en utmaning! Det skulle vara underbart att prata med dem oftare eftersom jag tycker mycket om staff teamet. Jag arbetar bara med den här servern, men jag vill verkligen gå på gymnasie eftersom jag har lagt ner mycket tid på det. Jag vill bli staff för det finns många lallare som förstör för andra och jag kommer göra allt jag kan för att hitta sätt att göra den här servern till en lallfri server. Om jag ska banna någon måste jag ha tillräckliga bevis för att stödja mitt beslut. Jag gör alltid en objektiv bedömning!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kan vara aktiv i 5-7 timmar på vardagar och 10-14 timmar på helger.

Hur länge har du spelat på Unive? över 1.7 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag. Jag hette innan 76% och jag var faktiskt väldigt framrik person i staff teamet. Jag spelade mycket som staff men till sist så blev det att jag skulle resa för att då det var sommaren. Jag var helper i en månad ungefär och jag fick faktiskt mycket erfarenhet. Jag blev antagen när Zafe blev och han var då min vän innan. Jag blev avisad från staff teamet för att antagligen staff teamet inte höll. Jag tycket att jag kan få en till chans.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag är redo att jobba inom allting utan några problem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka