Accepterad XenoHyperzz | Ban Överklagan [Gurkludde]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 43464
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 43464

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199697847773/

Ditt Hex-ID: steam:1100001679165dd

Vad är din discord tagg? pingvinen__

Vem var det som bannade dig? gurkludde

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-21 221350.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet inte till hundra men tror det var för att jag inte rpade på skador exakt som man ska jag gjorde ändå /me osv men han tyckte ksk att de var för ite

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag åkte i min pil o laggade as och sen så korkade jag och så skrev jag /me och enligt mig så rpade jag kanska bara på skadorna men han uppfattade det kanske anorlunda

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att den är felaktig då jag rpade på skador.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad sist för jag minns inte vad o innan min senast hade jag 2banns jag inte heller minns pga av att det var så länge sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? rpat bättre och kanske pratat ig (tror jag gjorde vet inte dock )

Har du lärt dig någonting efter din ban? rpa bättre på skador

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka