Accepterad Xeno | Medlem ansökning [Deckz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xeno

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Xeno#1103

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter åke bött född år 2000 på en gård utanför uppsala lite blyg men samtidigt glad och trevlig. intressen bilar motorer lant bruk min dröm är att börja jobba på nåt stort som eller mekonomen favorit mat är hamburgare favorit bil lamborghini aventador.
när Åke var liten så gillade han att hjälpa andra om de behövde hjälp me bilar eller annat Åke var också väldigt busig och gillar att skoja med folk.
När åke blev 15 så börja han att bygga A-traktor tillsamans med sin bror som är 5 år äldre den hade han jätte kul med men nu är han vuxen och har flyttat till stor stan och har fåt nya mål att börja jobba på mitt dröm jobb

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga unika kreativa rp scenarion med folk på servern. Eftersom att jag har väldigt mycket erfarenhet inom rp och specielt Unive. Jag vill bidra med glädje och skratt till andra som rpar på servern genom att skapa roliga rp scenarion med mina vänner och andra på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär om jag hammnar it ett biljakts scenario med polisen och min bil är snäppet bättre än deras så kan jag sakta in lite grann så de hinner ifat så vi kan fortsätta scenariot och förlänga det.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar, samt jag var medlem tidigare och vill bli det igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka