Nekad xenko | Medlem ansökning [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xenko

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Vad är ditt discord namn? Xenko

Vad är ditt födelsedatum? 7 November 2008

Berätta om din karaktär. Woxi Malm / Han kommer va runt 20 åldern kommer försöka fixa upp livet och bli bättre person efter som när han va liten vid 13 åldern va han e dålig person som gjorde där emot olagliga saker och nu har han är äldre och vuxit upp vill han kunna komma in i polismyndigheten och lära sig mycket bättre och samt hjälpa till kåren med att fånga kriminella/gängkriminella han har känslor för en tjej som han gillat och hans intressen är att gå ut med sina vänner och spela fotboll gå hem till dom kunna spela ha de kul osv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra samt bra och mogen rp nivå och göra roliga scenarios och göra så alla har roligt och skratta roliga scenarios för alla ha en bra rp nivå samt se till så andra har de också och göra mer roliga saker osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T:ex Vi säger ett scenario mellan två gäng ett gäng har snabbare bil än den andra och dom med snabbare kan ba rymma men dom andra vill liksom skjuta vilket kommer ej gå om deras bil e snabb och dom bara åker antingen kan dom sakta ner lite eller stanna för och skjuta tillbaka mot dem andra som försöker skjuta!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM/VDM/SUNTFÖRNUFT/COPBAIT/NLR

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes det har jag mycket!

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ville ba berätta att jag vill verkligen bli medlem hos er och bidra en bra samt rp upplevelse

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Läs på reglerna

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka