Accepterad Xelf | Medlem ansökning [LEON.SG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xelf

Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799647280/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot Nilsson

Vad är ditt discord namn? Xelf#5515

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2005

Berätta om din karaktär. En kille som heter Ahmed som kommer från Irak han hade en svår uppväxt men inte så många kompisar. Han kom till Sverige när han var 5 år. Han hade inga kompisar då heller. Han var mobbad hela skolan men sen när han kom till högstadiet. så fick han en vän som också var utstöt. Dom började göra grejer som var mer olagliga att kasta stenar genom fönster och att sno mat och dryck från affärer. Senare i hans liv så skulle hans vän flytta och då rasade Ahmeds liv totalt han enda och bästa vän skulle flytta. Men efter ett tag så kom Ahmed över allt så han började hänga mer på gatorna. Och komma mer in i det kriminella livet. Senare började han bo på gatorna fullt. Han började göra mer och mer kriminella saker som att råna affärer på pengar och hota folk med pistol och försöka komma in i det riktiga gänget. Ahmed börjar komma in i gänget och börjar göra bankrån och andra rån dagligen. Ahmed är inte lika rädd för polisen nu. Men han har redan åkt in 3 gånger. Men efter ett halv år så kommer hans bästa vän tillbaka. Och han visste inte det från början men han träffade han på torget. Ahmed sa att han skulle försöka komma med i gänget och vara där på heltid. Och han sa ja. Vi hände hela dagarna på gatorna. Vi började köpa in skottsäkra västar till gänget för ingen kände sig säker för om polisen ser oss skjuter dom direkt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För tycker jag skapar bra RP. Vill skapa roliga scenarion med andra och. Kommer också skapa bra RP för mig själv och andra också. Och kommer vara aktiv på denna servern nästan varje dag. Jag kan RP: a på en medel nivå och kommer utveckla när jag spelar på Unive. Jag följer reglerna och om jag ser någon som inte följer så reportrar jag direkt för det blir inte rolig RP. När jag har spelat på andra servrar så har jag märkt att deras RP nivå är väldigt låg. Sen har jag också hört att Unives RP nivå är rätt hög.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har hört när andra har sagt hur bra RP nivå det finns här dom har sagt att staffsen e bra och hjälper till direkt när man fråga någonting. Jag spalde gta innan men det började bli tråkigt sen sa mina vänner att jag borde testa spela gta rp och jag sökte lite om det och det såg roligt ut. Sen började jag spela på en server som hade lite folk sen gick jag över med en som hade lite mer. Och sen vill jag nu ha en server som har hundra tals personer inne varje dag och natt. Jag tycker att min RP nivå är bra för att bli medlem här och skapa roliga scenarion.

Hur hittade du Unive? Alla mina kompisr tippsade mig om det om jag började smått titta på det och senare började jag min RP nivå var inte bra men nu efter ett tag så är den bra och man har hört om Unive för det är största RP servern i Sverige och man kan inte missa den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska kunna ha så bra RP att det känns som verklighet. Jag vill skapa bra scenarion men folk och ha kul. Att ha kul genom hela min upplevelse och hålla en seriös RP nivå så man inte springer runder och tramsar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill skapa bra scenarion med folk varje dag och bli bättre på alla regler så jag kan alla utan till. Jag vill skapa bra kontakt med folk vill att folk ska känna igen mitt namn. Vill att folk ska se mig på ett bra sätt vill inte att någon ska hata mig eller någon annan. Om jag få medlemskap så kommer det vara början på något helt nytt kommer göra scenarion som är skit roliga men fortfarande seriösa. Kommer träna på min nivå av RP så den blir dubbelt så bra. Kommer fokusera på det kriminella livet för så som min karaktärs story.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka