Accepterad Xelf | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xelf

Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799647280/

Ditt Hex-ID: 11000013207f230

Vad är din discord tagg? !Xelf!#6666

Vem var det som bannade dig? Mediamarkt

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? BanID: wynhyw Anledning: Grov VDM, Suntförnuft, powergaming, rpar inte på skador. Går ut om: 4 dagar 23 timmar 40 minuter Placerad av: MediaMarkt

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde den största bilen i unive och sen körde jag över en annan bil och dem körde under mig sen så krockade jag och rammade in i en bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog ut en bil ur garaget sen så åkte jag mot några polare och då så började dem köra under mig jag körde över dem med en riktigt stor bil då så krockade jag rpade inte på skador så mycket för jag tolkade den bilen som rikigt stor nästan som en monstertruck sen så körde jag över dem lite med sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel och tolkade bilen fel för man ska verkligen inte köra över bilar och använda bilen som ett vapen och sen så va de rätt mycket lall, Och jag tolkade hela bilen som en monstertruck och då gör de ju inte så ont att ramma in i folk och köra över bilar och krocka för man sitter bra och stabil i en monstertruck och dem tolkade den inte som en monstertruck så de va lite fel ksk från min sida också

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. I början va de mest lallare och använder sme fel och powergaming och sånt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att köra över folk för de var väldigt dumt sen att jag skulle tänkt hur bilen egentligen var och inte tolka den som en monstertruck för de ksk va lite konstigt för min del sen hade jag kunnat rp på skadorna när jag krockade och sånt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska tänka efter innan jag gör en sådan sak som att köra över bilar och använda /me ont i huvudet /sme Smärtor i ryggen även att inte göra sådan kassa scenarion

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka