Accepterad Xelf | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xelf

Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799647280/

Ditt Hex-ID: 11000013207f230

Vad är din discord tagg? .Xelf#8284

Vem var det som bannade dig? Banda

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Ban c-logg.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det var att jag och 2 andra körde runder utanför costa nostra vi snackade med dem om ett socialt möte vilket jag har klipp på. Då sa dem nej vi vill inte snacka med er, Vi ville snacka med dem eftersom skottandet har blivit alldeles för mycket på senaste tiden. Efter vi hade snackat med dem har dem sa nej så åkte vi därifrån, där efter så kör vi förbi vi stannar snabbt vid vägen som e 100 meter från deras hus. Vi tänker om vi ska skjuta eller inte men dem lägger första skottet. Han får mig och blir såklart lite sur. Alla andra dör i bilen också. Vi ligger där i några minuter sedan så märker vi att ingen kommer ju komma och ta oss för ingen i vårat gäng va inne vid den tidpunkten av dagen så vi gjorde f8 quit för vad ska vi göra in game om vi vet att motparterna inte får ta vara döda kroppar. Vet också att man ska vänta tills man kan trycka e sen rpa 12 timmad. Men just då för stunden så var jag väldigt sur över hela scenariot. Vet att det är fel att bli sur irl för en spel sak men sånt händer ibland. Ingen vet vad som kunde ha hänt om jag legat där 20 minuter till men jag valde bara att f8 quita. Sen så påverkar det ju inte scenariot på några sätt eftersom dem får ej röra våra kroppar och ingen annan får utom polis och sånt. Men jag tänkte bara att inget kommer hända för stunden där. Jag vet att det är fel att tänka så men för stunden blev det bara kaos.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi åkte utanför våra fiender vi snackade om att lägga ett skot mot dem eftersom vi snackade om ett möte med dem men de nekade det. Då blev vi lite sura på dem. Vi tänkte skotta med dem han skotta oss före. Vi blir nedskjutna och sedan så skriver jag f8 quit vet att det var fel men i den stunden när man var lite sur och man vet att ingen kommer kunna ta en till sjukhuset, Att vi f8 quita där kommer inte påverka scenariot på grund av att dem får ej röra våra kroppar dem får ej förhandla med våra kroppar. Så då blev det som det blev vilket var fel, Och vet att man ej ska c-logga men när det kom till den stunden man tänkte att det inte kommer bli några konsekvenser så blev det bara så.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en riktigt ban om man tänker vad han såg och hörde. Att jag c-loggade och sen att vi erkände att vi gjorde det men Banda hade inte hört våran historia av hela scenariot. Alla är människor alla gör fel, misstag händer för alla vare sej man vill det eller inte. Jag gjorde detta som var fel vilket bryter mot serverns regler Samt jag blev förvirrad med C-loggs reglen eftersom man får ju inte förhandla med döda kroppar eller röra som gjorde mig osäker och att jag är in game och är 12ad eller om jag inte är in game och är 12ad spelar inte så stor roll

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Powergaming några gånger, fear rp, meta, staff dis 2021 då.
Jag har lärt mig eftersom jag inte har gjort om dessa saker utom då powergamingen men den lär jag mig av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat legat kvar i 20 minuter eller vad det är för att sen trycka e så jag respawnade till sjukhuset. För att slippa detta men jag vet att jag skulle väntat men jag blev förvirrad+sur+osäker runt det scenariot och få regler.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man aldrig ska f8 quita innan man kan trycka e eller tills någon tar en till sjukhuset. För att undvika dessa bans. Man ska också vara mer försiktig vem MAN RPAR MED

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka