Accepterad Xelf | Ban Överklagan [Plantisenn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xelf

Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799647280/

Ditt Hex-ID: 11000013207f230

Vad är din discord tagg? .Xelf

Vem var det som bannade dig? Plantisenn

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Ban12131.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade pling ljud eller va man ska säga när man skjuter. Jag vet mitt misstag jag vet regelbrottet jag har begått men vi e unga man har inte så bra konsekvenstänk. Man får stå för sina misstag och det får jag göra i detta fallet då. Alla gör fel men man rättar sig efter dem. Staffen då plantisenn såg i detta fallet att jag gjorde en dålig handling som strider mot serverns regler och då valde han att banna mig och den bannen är rätt men man lär sig väldigt snabbt efter sina misstag och jag kommer be om ursäkt för detta det var lågt av mig att göra såhär. Man bör tänka efter innan man begår en handling som man inte skulle vilja stå för. Sorry

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Igår då så var det FLG som började åka runt och provocera mot oss började säga massa skit och allt tillsist valde vi och skotta mot dem. Vi åkte runder lite sen hoppade vi ut jag sköt föraren så han dog sen så flög dem upp på ett berg. Vi följer efter dem till stora scenen. Därefter så hoppade vi ut jag sprang runt hela byggnaden och då hoppade min vän ut och in ur dc jag unmutade sen så sköt jag ner han och då kom det ett pling/ding ljud eller va man ska säga, Min vän i dc sa att en kille va i busken och att han blev nerskottad därifrån. sen idag så var jag ute hela dagen sen fick jag massor av discord pm om att jag är blackad jag fattade inget och sen fick jag det förklarat av planstisenn i support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Absolut ingen felaktig ban jag har gjort en handling som strider mot unives regler och då får jag så vid de. Som jag skrev innan så är man ung man har inte så bra konsekvenstänk man tänker inte en gång innan man gör en handling. Jag har gjort ett fel och så är det med det. Jag förstår också att det nästan inte e lönt att göra en banöverklagan nu direkt efter men jag är inte så glad på mig själv heller. Jag gjorde detta nu och det ber jag så hemskt mycket om ursäkt för. Absolut ingenting som kommer att upprepa sig igen verkligen inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad 26 eller 27 gånger nu men dessa 3 månader 2 gånger och jag har varit bannad för många olika saker.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde börjat med att tänka efter vad som kommer hända om jag har detta ljudmoddet. Och i detta fallet skulle jag kunna kasta det och inte använda de, Ung och dum som man kallar det. Jag hade också kunnat kolla upp med helper/staffsen om det var okej att jag använder detta ljudmoddet. Och sedan tagit hänsyn till deras beslut. Jag hade också kunnat tänka min hjärna att det blir en del abuse om jag använder det men tänkte inte riktigt så långt på det heller. Man använder det tills det tar slut och det gjorde det nu sen gör man inte om det igen. Alla gör misstag stora som små men det är ett misstag som man får stå vid. Kan säga rakt ut nu att jag ej kommer göra om detta misstag för skulle aldrig vara så dum och göra om det nu när jag vet vilka konsekvenser det har

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte ska använda mig av ett sådant ljudmod och jag kommer tänka efter riktigt noga innan jag gör en dum sak till. Jag märker nu i efterhand att man går emot sig själv vad man har gjort samt man tänker varför man gjorde det det är en sån liten sak men ändån inte. Man lär sig efter sina misstag och kan säga att jag verkligen redan har gjort det, Respekterar alla beslut som tas

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka