Nekad Xelf | Ban Överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xelf

Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799647280/

Ditt Hex-ID: 11000013207f230

Vad är din discord tagg? .Xelf#8284

Vem var det som bannade dig? San

Hur lång tid var din ban? Black

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: mjukvaror.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde med en sak som jag kan se folk när jag skjuter dem i huvudet, bloodfx då, Och de klassas som mjukvaror som man kan använda till att vinna enklare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en annan grabb åkte runt, vi gjorde inte speciellt mycket bara att vi satt vi tvätten för vi skulle tvätta, men då kom san och perma speccade oss sen så skrev han till mig i pm att jag ska komma support, jag hoppar support och dem säger dela skärm jag delar sen bringar dem mig och säger skjut någon i huvudet och jag gör så sen ser man att jag har bloodfx på vilket var fel att sätta dit de från första början

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig jag valde själv att ha det, För jag tänkte att de inte skulle komma konsekvenser. Jag har gjort ett misstag där jag trodde att jag skulle komma undan med det och att de inte skulle bli så mycket konsekvenser av det, Men jag har förstått vad jag har gjort för fel jag var ta dem åtgärder som kommer men alla gör misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. mycket lall ibörjan när jag började rpa, men sen blev de väll failRp powergaming och sånt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte ens behövt tänka tanken på att lägga in bloodfx i mina filer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska skita i att lägga in såna saker i mina filer

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka