Nekad Xelf | Ban Överklagan [KevinChang07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xelf

Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799647280/

Ditt Hex-ID: 11000013207f230

Vad är din discord tagg? .Xelf

Vem var det som bannade dig? Alexander

Bild på banmeddelande: 1111.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag låg under en bil och dem tyckte det såg konstigt ut och från min sida så visste jag ej om det och märkte det inte ens

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runder med folk i mitt gäng vi tänkte åka till gambino och kolla lite. Sen så tryckte jag home för att ändra min reshade. Då när jag tog bort reshade från skärmen så började jag skriva i ooc men skicka aldrig ut det och samtidigt då så råkade jag lägga mig ner för när jag väll har tryckt home och sen börjar skriva så funkar alla mina knappar som m meny och sånt och då tryckte jag k och råkade lägga mig ner. Jag visste inte om detta till bulten och alla andra visade mig det i support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså om man skulle sätt det från deras perspektiv så ser man att jag ligger under bilen det ser ut som jag gör det med mening och då är den inte felaktig men om man kollar från mitt perspektiv så var det inte ens meningen och jag fick buggen där man kan trycka på alla knappar när man skriver och dem fungerar. Jag förstår att det ser konstigt ut när man ser det från staffsen sida men från min sida så var det en bugg och jag visste ingenting om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad för några saker i min /bantotal så står det vdm bugg abuse sen en till jag ej kommer ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte haft e prone bindat för då skulle jag inte råka ut för detta och jag skulle fortsatt spela nu. Jag fattar att det ser konstigt ut och jag kommer inte göra detta igen jag kommer unbinda min e prone och inte råka ut för detta igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag aldrig ska ha e prone bindat för då kan det hända när som och dubbel kolla om jag har den buggen så inget annat händer också.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka