Nekad Xelf | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xelf

Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799647280/

Ditt Hex-ID: 11000013207f230

Vad är din discord tagg? .Xelf#8284

Vem var det som bannade dig? vo11ce

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag körde med Aimbot så jag lockar på folks huvuden och jag vet det är fel men jag tänkte inte när jag laddade ner det jag var väl desperat för att vinna. Jag hade tröttnat för att förlora scenarion tror jag men nu skulle jag hellre förlora scenarion än att vara blackad från unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid santa blancas hus för dem hade skottat mot oss, vi var uppe vid bergen och skottade och försökte kidnappa santa och kartellen. Men allt blev bara skottande ändån. Jag kraschade ett antal gånger för det scriptet är så stort. Sen så skrev vo11ce till mig i /m att om jag loggar så blir jag blackad men jag såg ej det eftersom jag kraschade precis där. Och det finns i loggen att jag kraschade. Jag hoppade krim support och vo11ce pc checkade mig. Han såg att jag hade tagit bort en fil och på den filen låg en loader fil och där inne fanns aimboten. Jag vet att det är jättefel att använda det men jag var trött på att förlora scenarion så tror det var därför jag laddade hem det. Jag visste vad konsekvenserna va men jag trodde inte jag skulle bli påkommen. Men det blev jag såklart. Om jag får komma tillbaka så kommer jag aldrig använda Aimbot eller annat skit.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är absolut inte felaktig den är helt korrekt. Jag blev bannad för en sak jag valde göra. Jag valde att ladda ner aimboten. Jag var dum nog för att lyssna på mina vänner för att ladda ner detta hacket. Jag skulle tänkt igenom det några gånger innan jag laddade ner det. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Jag vet inte varför jag spelade unive med aimbot. väldigt väldigt dumt av mig. Jag ber om ursäkt att jag valde att använda det på din server Philip. Jag vet att det kommer ta ett tag innan jag kommer tillbaka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming, 4 perma bans 5 powergaming. suntfornuft några gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda med att aldrig ladda ner det, inte haft de i tanken att ladda ner det. Jag skulle kört som innan och kanske ändrat min rp och inte ladda ner sånt skit.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag hade kunnat göra annorlunda med att aldrig ladda ner det, inte haft de i tanken att ladda ner det. Jag skulle kört som innan och kanske ändrat min rp och inte ladda ner sånt skit.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka