Accepterad Xelf | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xelf

Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? rejmond

Vad heter du på discord? .Xelf

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. In game
Måndag 16:20-23:00
Tisdag 16:20-00:00
Onsdag 15:40-22:30
torsdag 14:00-23:00
fredag 11:30-02:00 kan skifta
lördag söndag hela dagarna om de inte uppstår något

Hur länge har du varit medlem på Unive? Över 2 år men varit borta några gånger

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 20 typ

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har en roll som staff men på ett annorlunda sätt, Man flyger inte runt och letar problem man rpar runder och stöter på problem och löser dem så snabbt som möjligt. Man ska visa att man kan rp men bra nivå så att inte andra ser oj han rpar så då kan jag också det. Man ska visa sin bästa rp nivå. Man ska inte heller abusa sina perms till sin egen nytta. som servervakt så ska man se till att hjälpa staffsen med att få bort söndriga bilar samt folk som vill förstöra. Man ska se till att underlätta för staffsen arbete så dem inte behöver göra massa extra jobb. Servervakterna kan ta dem mindre jobben som behövs för att servern sak föras fram

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på grund av att jag har kommit tillbaka till servern efter lite paus+ban. Då vill jag hjälpa till på de jag kan göra som servervakt dva söndriga bilar banna/kicka folk som inte kan bete sig på ett moget sätt. Samt hjälpa staffsen så att dem inte behöver ägna sin tid åt lallare och fokusera på att förbättra servern mycket mera. Jag vill hjälpa till med att få unive till en bättre server med det menar jag få bort folk som inte vill rpa seriöst och som bara förstör för dem som vill rpa på unive med en bra rp nivå. Jag kommer att bidra med bra rp samt hjälpa till mycket med servern

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. När man är korruption så betyder det att man bannar folk för sin egen nytta mitt i scenarion man gör så man vinner man ressar folk som har dött i ett scenario nyligen. Abusar är samma sak unefär man ressar sig själv för att man inte vill vara död man bannar folk för att man ska vinna ett scenarion. Man hjälper sig själv för sig egen gyning och spelar antagligen för makt och pengar. För man är rädd för att förlora ett scenario eller en pistol av något slag. Man abusar och revva sig själv när man dör man kanske kickar eller bannar folk som man inte gillar fast dem inte har gjort något regelbrott.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka