Nekad xdTurtle0 | Ban Överklagan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spoon

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199474630226

Ditt Hex-ID: 76561198106114630

Vad är din discord tagg? xyoooon

Vem var det som bannade dig? Forsgren32

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde några väldigt dumma saker som var helt mitt fel, jag vet inte varför jag gjorde så det var as dumt av mig och om jag fick en till chans så skulle jag aldrig göra om det, det jag gjorde var att ta någons vapen på torget, sen blev jag väldigt sur i support och lalllade bara allmänt. Om jag skulle bli unbannad så skulle jag förmodligen ge tillbaka vapnen men jag tänkte inte på det misstag som jag gjorde då. Men jag saknar unive just nu

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis spawna in på torget och lootade en död person på ett vapen vilket var suuuper dumt....

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var inte felaktig någon stans jag tar på mig att jag gjorde fel och nu ångrar jag mig grovt då jag älskar att spela på unive och har inte tänkt på hur kul det verkligen var innan jag blev bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har vart bannad förut men den senaste var för sv abuse och den har jag verkligen lärt mig efter

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka klart och inte tagit ett vapen och när jag väll var i support bete mig. Hade gett tillbaks det och tagit en mildrare ban istället samt visat god respekt i supportärendet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut det kommer inte hända igen om jag får chansen att komma tillbaka 🙂

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut! :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka