Nekad xdTurtle | Chef-jobb ansökan [Melle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spoon

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Pål

Vad heter du på discord? xdTurtle0#2594

Hur gammal är du? 14, Fyller 15

Hur länge har du spelat på Unive? Asså jag började precis att spela på ett nytt konto då jag inte har spelat på en lång period. Men om jag plussar ihop alla konton så kan jag räkna med 700h. Men unive, typ 5 månader.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Alla anställda ska känna sig trygga inom securitas och jag vill insperera alla till att göra samma steg som jag gör nu. Jag är inte erfaren inom chef jobb men jag vill lära mig mer och därför ser jag detta som chansen. Jag kommer att fixa samarbeten med t.ex bilfirmor. Jag ska försöka att utveckla alla inom Ordningsvakt-Dörrvakt så att dom vet hur man beter sig och behandlar människor. Det känns som att folk har tappat glöden med att vara Dörrvakt-ordningsvakt. I början var alla ute o patrulerade men ingen vill jobba längre. De anser att jobbet har blivit tråkigt. Jag ska försöka att ändra på det. Jag ska få alla att ha roligt när dom jobbar + att dom känner sig som hemma på securitas. Utbildningar kommer jag att försöka ha så ofta som möjligt så att alla får visa vad de kan och samt kan lära sig. Om jag t.ex blir biträdande och någon annan blir chef samt att personen är efaren så kan jag fråga honom om en liten genomgång.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Nej, faktiskt inte. Har inte varit chef någonstans tidigare. Men jag hoppas att lära mig så mycket som möjligt. Tror att det ska finnas nån securitas-panel. Aja men som sagt så är jag inte erfaren inom chef i yrken men lägre ranger.

Hur ofta kommer du vara inne? SKOLDAGAR
Måndag-16:15-21:00
Tisdag - Inte inne på hela dagen då jag har träning och hänger med kompisar.
Onsdag- Gymmar och kommer hem 17:00 och spelar till 21:00
Torsdag-Inte inne på hela dagen då jag har träning och hänger med kompisar.
Fredag- 16:10- 00:00 eller längre beroende på om jag är trött.
Lördag- 11:00-13:00 beroende på när jag vaknar, tills 00:00 om jag inte är trött
Söndag-11:00-13:00 beroende på när jag vaknar, tills 00:00 om jag inte är trött

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut, Jag vill få en bättre RP nivå, Securitas chef är absolut inget krav men eftersom vi inte har någon än så skulle jag kunna ta den rollen eller Biträdande chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Nekad! Vi har redan utsett en chef! Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka