Accepterad xdTurtle | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spoon

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198106114630/

Ditt Hex-ID: 110000108b17a46

Vad är din discord tagg? RealTroxyad2#2594

Vem var det som bannade dig? Bubblegum

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Slåss, RDM, suntförnuft, Tar fram taser

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja, allt började med att jag och min kompis slogs. Det gick lite för långt första gången då han dödade mig. Jag fick vård och åkte tillbaka för att hämnas. Jag dödade honom men direkt efter ångrade jag mig grovt. Jag förstod direkt att det inte var rätt, jag var påväg att hjälpa honom men sen kom bannen. Anledningen till varför jag överklagar är inte för att Bubblegum har gjort fel. Det är för att jag älskar att köra på unive och är faktiskt ledsen för mina handlingar. Ban är inte roligt att få samt tror jag inte att det är kul för staff att banna folk och med det jag gjorde. Egentligen så skojade jag och min kompis bara men det hänger ju ihop med lall. Tasern var framför allt ett misstag. Den låg på en slot då jag jobbar som ordningsvakt. Jag står för det men vill bara att du ska veta att det va ett misstag. Jag har lärt mig och ångrar detta grovt...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som i texten över. Jag och min kompis slogs alltså 2 gånger. Första gången dödade han mig och andra dödade jag honom. Det var ganska mycket lall från båda hållen och jag ångrar det och tycker att det är fel. Men i stunden var det faktiskt kul. Jag erkänner till 100% för det jag gjorde. Staffen gjorde inget fel då han bara gjorde sitt jobb. Jag ångrar mig men det finns kanske inget att göra nu. Hoppas ni accepterar min ursäkt för jag är faktiskt ledsen över mina handlingar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, staffen gjorde inget fel då jag slog honom. Men jag ber om ursäkt för mina handlingar och beteende

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bil stöld

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske backat undan och varit den bättre personen. Då kanske jag inte skulle blivit bannad. Det var trots allt mitt fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja faktiskt, men som sagt, jag är faktiskt ledsen över händelsen. Ska se till att sköta mig i framtiden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Jag märker att du har tagit del utav din ban, jag kommer att godkänna detta men i framtiden så vill jag inte att detta händer igen då det förstör RPn. NLR- New life rule - när du dör så ska du inte komma ihåg vad som hänt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka