Accepterad xdTurtle | Ban överklagan (Rom1n)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spoon

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198106114630/

Ditt Hex-ID: 110000108b17a46

Vad är din discord tagg? RealTroxyad2#2594

Vem var det som bannade dig? Troik

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lall, slåss med batong utan anledning.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag lallade på piren vilket jag tycker är fel nu när jag ser efter. Jag slog en kille med batong i tunneln på piren. Jag ber om ursäkt och hoppas på att bannen tas bort. Jag står absolut för det jag gjorde. :( Anledningen till varför jag överklagar är inte för att troik har gjort fel. Det är för att jag älskar att köra på unive och är faktiskt ledsen för mina handlingar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog med en kille till en tunnel och slog honom med batong. I det läget så tyckte jag att det var kul. Jag såg efter senare och ångrade mig. Jag är ledsen för vad som hände och hoppas att vi kan fortsätta. Jag ska förbättra mig med mitt lall och lägga av med det och står för mitt beteende då jag älskar att köra på unive och ban är inte roligt att få samt tror jag inte att det är kul för staff att banna folk och med det jag gjorde. Jag tycker absolut INTE att staffen gjorde något fel då jag själv nu erkänner.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen sattes rätt. Jag står absolut för det jag gjort och tycker inte att staffen gjorde fel i läget. Hade jag varit staff så hade jag gjort detsamma. Troik gjorde rätt för sig och jag klagar inte på honom

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tagit bilar samt lallat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kommer fram över att inte lalla. Jag tycker själv att jag inte skulle gjort som jag gjorde men nu finns det inget för mig att göra åt det förutom att be om ursäkt för mitt dåliga beteende samt lall.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag tänker förbättra mig i framtiden och möjligtvis söka till staff då jag inte tycker att sånt är rätt längre. Jag ångrar mig mycket och ber om ursäkt igen. Det jag gjorde var inte rätt och jag hoppas att ni godtar min ursäkt då jag verkligen verkligen är ledsen över detta. Men nu överklagar jag då jag tänker be om ursäkt. Jag ångrar mitt beetende grovt och kan lova att detta aldrig kommer att ske igen. Vet inte om jag förtjänar en till chans men jag kommer att göra mitt bästa för att förbättra mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
vill se att du sköter dig när du använder batong du ska inte springa och slå folk med den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka