Nekad xdTurtle | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spoon

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198106114630/

Ditt Hex-ID: 110000108b17a46

Vad är din discord tagg? RealTroxyad2#2594

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? värdelös rp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag och en annan kille slogs på piren

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kille började bråka, sen la jag första slaget. Det kanske var dumt av mig men han var riktigt dryg. Jag tycker också att jag inte gjorde rätt med tanke på att jag slog honom. Jag ber om ursäkt, detta händer inte igen... Ni kanske inte förlåter mig men ber om ursäkt. Jag såg philips meddelande och håller med. Jag gjorde självklart fel. Men jag har lärt mig förstår att min rp nivå var dålig också. det var framför allt ett misstag. I det läget så tyckte jag att det var kul. Jag såg efter senare och ångrade mig. Jag är ledsen för vad som hände och hoppas att vi kan fortsätta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, jag tycker att staffen gjorde rätt då jag lallade och min rp nivå gick ner på 0. Jag ska lägga av och jag gjorde fel. Ber grovt om ursäkt för mina handlingar. Detta händer inte igen! Jag gjorde absolut fel när jag både tjafsa och slog honom. förlåt mig! Hade jag varit staff så hade jag gjort detsamma. 320master gjorde rätt för sig och jag klagar inte på honom. Jag gör detta för att jag älskar unive och insåg mitt misstag. Staffen gjorde inget fel då han bara gjorde sitt jobb. Hoppas ni accepterar min ursäkt för jag är faktiskt ledsen över mina handlingar. Men som sagt, jag är grovt ledsen över detta

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Bil stöld

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tjafsat och gått därifrån. Tycker också att jag gjorde fel. Kanske inte förtjänar en annan chans men jag ber iallafall om ursäkt!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka