Nekad xdTurtle | Ban Överklagan [Gregg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Spoon

Icke Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198106114630/

Ditt Hex-ID: 110000108b17a46

Vad är din discord tagg? Xyooon

Vem var det som bannade dig? Vible

Bild på banmeddelande: ban unive 10 dar.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte helt ärligt, jag hämtade min kompis och släppte av honom, sedan ställde jag mig på parkeringen och snackade med kompisar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Yes, så jag och en av min kompis hämtade ut en av mina bilar, sedan körde vi runt lite och plockade upp 2 till. Vi hade bra vibe och körde för det mesta runt i staden. Sedan så hittade vi 1 till kompis som hade stulit en bil. han är icke medlem och förstår inte mycket regler. Han valde därför att kvadda polisbilarna där dom tog ett ärende. Jag åkte förbi polisen och sa hej. Inget mer med det, men sen så körde vi lite och åkte därefter tillbaka. då vi trodde att våran kompis var kvar (Vi skulle hämta honom) och ställde oss därför på parkeringen lite längre fram för att kunna se om han va kvar, och det var då jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Lite både och. Åkte förbi 2 ggr max, till piren och tbx. Men tycker verkligen inte att det var en grov copbait då vi inte ens baita. Verkligen inte förtjänat ett 10 dagar straff för något som vi inte tyckte var copbait. Då vi med mening inte hade i tanken att baita er. Jag själv försöker hjälpa mina kompisar att utvecklas inom sitt rpande.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 13 ggr. Typ suntförnuft när jag var ny till servern och inte hade bra efarenhet inom rpandet. Allt jag ber om är en andra chans. Ska göra allt i min makt för att inte göra om detta

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske inte kört förbi som jag gjorde, förstår att polisen blev sura när dom såg oss. Men vi hade inte i åtanke att copbaita och ber verkligen om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes! ska försöka hålla mig borta och inte stå i närheten av polisens ärenden. Ber verkligen om ursäkt. Ska inte göra om nått liknande men inte ett 10 dagar väl förtjänt straff iallafall

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Du får vänta ut din bann en liten stund och ta lärdom om vad du gjort fel.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka