Nekad xdratos2 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xdratos2

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Seth Lindholm

Vad är ditt discord namn? xDratos#9158

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Tim Bergmark är en 35 årig naturälskare från en liten stad i sverige. Som barn ägnade han sig åt friluftaktiveter och var med i scouterna. Efter gymnasiet studerade han miljövetenskap och arbetar nu med hållbar utveckling. På fritiden vandar han och fotograferar, och delar gärna med sig av sina upplevelser. Han gillar även att göra skillnad och vill nu byta karriär. Han vill utbilda sig till polis. Han ser fram emot att använda sina färdigheter i ett nytt sammanhang där han kan bidra till samhällets säkerhet och välfärd.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra och roliga scenarion men dom ska även vara realistiska.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man roll spelar för båda parterna och gör något som kommer bara kommer gynna en själv så båda parterna kommer ha kul när dom spelar. fearrp är när du inte värnar om din karaktärs liv, till exempel att man kör för fort där det är stor chans att du krockar och eller hoppar från höga höjder.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst och förstått dom. till exempel combat logging är när man loggar ut från servern under ett pågående scenario för att försöka unvika scenariot.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag. Jag har ungrfär 400 timmar sen tidigare. alla timmar är på unive under 2021.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. Anledning: Utveckla din karaktärsbeskrivning, ex. lite mer om personens barndom.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka