Accepterad xdratos | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

xdratos

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/sethman_/

Vad är ditt namn i verkligheten? Seth

Vad är ditt discord namn? xdratosxd#6923

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter George Svensson och han är 20 år gammal. George växte upp i en liten by i Norrland med sin föräldrar. Mans föräldrar skiljdes när han var 7 år gammal så han fick bo varannan vecka hos sina föräldrar, Efter att de skiljde sig, så blev farsan en alkoholist och slog honom varje natt. hans mamma hittade en ny man och även han misshandlade George. George gillar att meka med bilar och motorcyklar. Han hänger mycket med sina riktigt bra vänner Pablo och Olof på merkonomen som han drömmer om att jobba på, eftersom han älskar att meka med fordon, speciellt med motorcyklar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Eftersom jag kommer bidra med bra och rolig RP men såklart även seriösa och roliga scenarion. Jag tycker att Unive är en av de seriösaste och roligaste RP svenska rp servarna som finns och det är därför jag skulle vilja bli medlem på unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som jag sa tidigare, så tycker jag att det är en av de seriösaste och roligaste RP servrarna som även har bra staffs som ger schyst och snabb respons.

Hur hittade du Unive? Jag och mina kompisar skulle försöka hitta en bra svensk server och så hittade vi unive och tyckte att det var en bra server så vi fortsatte att köra på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag skulle vilja jobba hos mekonomen och skaffa vänner och bra kollegor där, skulle även vilja skaffa många bilar och kanske till och med en yacht.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utveckla min RP förmåga till en högre nivå och samtidigt ha så kul som möjligt med många seriösa men roliga scenarion.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag kör bara på unive för att det är den bästa svenska server som finns just nu och det är den med mest spelare på.

Tillbaka