Nekad Xdlife96 | Whitelist ansökning [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glock

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199102620543/

Vad är ditt namn i verkligheten? Maikel Yousef

Vad är ditt discord namn? Glock-19#9142

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär är väldigt bil intresserad och gillar och mecka med bilar. Han är väldigt snäll och han gillar och sjunga. Han han fyller 19 i september.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för om jag blir det så kommer det kännas som att fivem är verkligen på riktigt och jag kommer ta det från lall till SERIÖST beteende och jag vill gärna jobba med kommun jobb och bli en jätte stor förebild för nya till servern och jag känner verkligen att jag vill börja köra fivem på riktigt

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jo det är för att jag känner att jag vill verkligen ta detta på riktigt och ta det till en till seriös nivå och denna servern är riktigt bra att köra på för den är aktiv och det är många härliga personer som man gärna vill jobba med

Hur hittade du Unive? Några vänner till mig sa att dom gillade denna servern och sa att jag skulle pröva den sen så blev jag bara beroende

Vad har du för mål med ditt rollspel? jo som sagt jag vill bli en bra före bild för andra och ta detta till et SERIÖST beteende och jag vill gärna jobba som bil mekaniker.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka