Accepterad Xdlife96 | Whitelist ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Glock

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199102620543/

Vad är ditt namn i verkligheten? Maikel Yousef

Vad är ditt discord namn? Glock-19#9142

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är väldigt bil intresserad och gillar och mecka med bilar. Han är väldigt snäll och han gillar och sjunga. Han han fyller 19 i september. Han är väldigt schysst och har inte så många vänner men han hoppas på att hitta ett jobb med bra lön och hitta vänner på jobbet. Han är inte så sportig men han funderar på att börja träna med Styrke träning för att jag vill får större muskler och kunna springa snabbare. Han har ingen fru eller barn men han har några bröder dom heter Axel och Yousef. Hans föräldrar är döda. Dom dog i en bil olycka. Men han mår ändå fortfarande helt bra.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för om jag blir det så kommer det kännas som att fivem är verkligen på riktigt. Det jag menar med på riktigt är att jag ska spela varje dag och hjälpa så många jag kan och får. jag kommer ta det från lall till SERIÖST beteende. Jag vill gärna jobba med kommun jobb som till exempel bilmekaniker och bli en jätte stor förebild för nya till servern och jag känner verkligen att jag vill börja köra fivem på riktigt genom att bli whitelistad och få ett jobb där jag kan tjärna bra. Jag vill bli whitelistad för jag vill verkligen ha ett jobb och hjälpa staten och utvecklas och jag vill hitta ett bra jobb med bra betalt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jo det är för att jag känner att jag vill verkligen ta detta på riktigt och ta det till en till seriös nivå. Det jag menar med det är att jag vill bli whitelistad är för att roleplaya och arbeta med bilmekaniker och hjälpa till i samhället. Denna servern är riktigt bra att köra på för den är aktiv och det är många härliga personer som man gärna vill arbeta med.

Hur hittade du Unive? Några vänner till mig sa att dom gillade denna servern och sa att jag skulle pröva den sen så blev jag bara beroende och fastnade för den för att den var galet bra

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med denna servern är att jag vill jobba som bil mekaniker och hjälpa samhället och bli en före bild för nya till servern i samhället. Varför? Jo för att jag har själv varit ny och jag vet hur man beter sig mor andra nu och har verkligen kommit in i att roleplaya. Det jag menar med det är att jag spelar med som om det vore på riktigt. Det jag vill jobba med är bil mekaniker som till exempel falk, Mekonom eller kanske bilförsäljare på marjas.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka