Nekad Xdlife96 | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Glock

Icke Medlem
Meddelanden
72
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Maikel Yousef

Ange ditt födelsedatum 26 September 2006

Vad heter du på discord? Glock-19#9142

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 13-03
Tisdag 13-03
Onsdag 13-03
Torsdag 13-03
Fredag 13-03
Lördag 13-03
Söndag 13-03
Detta kan variera om jag till exempel ska vara med familj eller vänner och på skoltid.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat 2månader på Unive ungefär och jag älskar den faktiskt.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle ha hjälpt folk som inte sköter sig som till exempel att någon lallar och det behövs en kick eller ban så gör jag detta. Detta kan också leda till att jag hjälper stuffsen på serven så att jag kan hålla koll på läget runt om kring mig.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt pga att hjälpa servern så att det inte blir lika mycket lall osv men kommer även hjälpa staffsen genom att lugna ner dom på ett litet sett men om stuffs skulle behöva ingripa så skulle jag absolut skriva till dom.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer hjälpa genom att få bort alla lallare och få in nya folk som verkligen kan rpa + har erfarenhet av RP. Jag tänker 100% få bort alla dåliga spelare som inte kan rpa och få bort allt lallande på servern. Jag kommer dva alla onödiga bilar som bara är lämnade för att försöka minska d synk och minska lagg och mycket mera. Jag kommer göra allt jag bara kan för serverns bästa + för alla seriösa spelare som kan rpa.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att hjälpa servern med att det ska bli seriösare rp och seriösare folk. Plus jag kommer ha lite tid att åka och kolla på folk genom att åka dit med min bil och kolla så att det är seriöst rp av spelarna.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag jobbar hos polisen och jag har många gånger sätt folk komma fram till mig och säga (Hallå polisen det står här att jag behöver söka vård) ELLER (hallå polisen vilken knapp trycker jag på för att låsa min bil). Jag blir lite små sur på dom men det är det jag vill förbättra och jag vill ju servervakt för att ge dom en läxa.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan några kommands och jag hoppas att detta räcker/goto (Id) (Du TPar till en spelare) /bring (Id) (Du TPar en spelare till dig) /kick (Id) (Du sparkar en spelare från servern) /sqlban (Id) (Du bannar en spelare) /sqlbanoffline (Hex) (Du bannar en spelare som är offline) /revive (Id) (Du upplivar en död spelare) /tpm (Du TPar till din waypoint) /dv (Du tar bort en bil/ Delete Vehicle) /tp (Koordinater) (Du TPar till koordinater) /giveitem (Id) (Item) (Du ger en spelare ett specifikt föremål) /giveaccountmoney (Id) (Summa) (Du sätter en spelares pengar till valfri summa)

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har blivit bannad för att jag har kört för snabbt på motorvägen och jag har pratat med polisen och blivit bannad och ja har blivit bannad för att jag glömde att jag hade mutad mick och jag har då rpat när jag hade mutad mick sedan fick jag ban. Men alla dema bansen har jag lärt mig en läxa ifrån.

Spelar du på någon annan server för tillfället? NEJ.

Tillbaka