Ange ditt födelsedatum: 11 Augusti 2008
Vad heter du på discord? xd AnteH#2054
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 175,8 timmar
Hur aktiv kommer du att vara? mellan 1-4 timmar förhoppningsvis varje dag. iallafall så ofta jag kan.
Vad heter du? Gustav Andersson
Hur gammal är du? 24 år gammal
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja
Varför vill du bli polis? för att de värkar som ett roligt och lärorikt yrke.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att alltid vara trevlig mot sina kollegor och jobbet på ett seriöst sett. så att de inte blir som en lek
Vad vet du om yrket i helhet? jag vill veta så mycket som möjligt så att jag är redo för att jobba på bra.
Har du några tidigare erfarenheter? jag har hittills bara jobbat hos Mekonomen, Falck, postnord och som reporter så jag har dock kört en hel del bil och lastbil.
Hur är du som person? jag är en snäll och seriös man som är redo att hjälpa till i vilken sekund som helst. och är även alltid trevlig mot alla.
Är det något vi bör veta om dig? att jag känner mig redo för att börja jobba.
Vad heter du på discord? xd AnteH#2054
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 175,8 timmar
Hur aktiv kommer du att vara? mellan 1-4 timmar förhoppningsvis varje dag. iallafall så ofta jag kan.
Vad heter du? Gustav Andersson
Hur gammal är du? 24 år gammal
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? ja
Varför vill du bli polis? för att de värkar som ett roligt och lärorikt yrke.
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att alltid vara trevlig mot sina kollegor och jobbet på ett seriöst sett. så att de inte blir som en lek
Vad vet du om yrket i helhet? jag vill veta så mycket som möjligt så att jag är redo för att jobba på bra.
Har du några tidigare erfarenheter? jag har hittills bara jobbat hos Mekonomen, Falck, postnord och som reporter så jag har dock kört en hel del bil och lastbil.
Hur är du som person? jag är en snäll och seriös man som är redo att hjälpa till i vilken sekund som helst. och är även alltid trevlig mot alla.
Är det något vi bör veta om dig? att jag känner mig redo för att börja jobba.