Accepterad xdAntee | Medlem ansökning [Domi.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xdAntee

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Anteee#2054

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Tjena jag heter Ahmed Wahanna och är 22 år gammal, Jag har bott i Sverige i 6 år och jag kommer från Kongo, när jag var liten och bodde i Kongo med min familj så hade vi en stor villa och min pappa var väldigt framgångsrik och vi hade aldrig problem med pengar. Men sen hände något som förändrade hela min familjs liv, min pappa Rachid smet från oss och rymde iväg en natt utan att säga något och efter han gjorde de så klarade inte min familj sig så länga utan pengar så jag bestämde mig för att leta honom även fast inte hade en aning om var han kunde vara. Jag reste överallt, China, USA, i nästan hela Europa utan en enda ledtråd om vart han kunde vara. Men sen när jag hade kommit till Sverige så var de som om något hände de kändes som jag blev inbjuden hit och efter de så stannade jag i Sverige och började jobba på ett företag som sålde datorer så mitt intresse för it och datorer är ganska stort men jag gillar även spa de är nog mitt största intresse, men även sport jag gillar fotboll och tennis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med ordentlig och välgjord rp som inte är lalligt, och jag kommer försöka bidra med många långa scenarios så som tex om jag blir stannad av en polis så lyssnar jag och försöker utöka så att scenariot blir långt och roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid behöver vinna i ett scenario och att de kanske är roligt om någon annan vinner de scenariot eller bara klarar av något.

Hur hittade du Unive? En vän började spela här och då blev jag också sugen på denna server :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka