Dubbelpost xd_triangle | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xd_triangle

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/WouldYouLikeToGoFuckYourSelf/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alec

Vad är ditt discord namn? Triangle#1055

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Barki och är 20 år. Han hade en ganska tuff barndom. När Abdi var 5 år gammal så var Abdi mycket på sjukhuset då hans mamma var väldigt sjuk för att hon hade bröst cancer. När Abdi var 6 år gammal och skulle börja skolan så gick Abdis mamma bort av bröst cancer. Abdi blev mobbad för att han inte hade en mamma och började bli deprimerad vid 10 års åldern. När Abdi var 15 år så började hans pappa dricka väldigt mycket alkohol.
När Abdi var 16 år så började han jobba och mecka mycket med motorcyklar och fick snabbt ett intresse för motorcyklar. När Abdi var 19 år blev hans pappa in tagen på ett hem för att han drack för mycket. Abdi brydde sig inte mycket då han aldrig hade tyckt om sin pappa. Då köpte Abdi ett litet hus som han hade sparat till i många år.
Abdi låsas som att alt är bra men är väldigt ledsen på kvällarna.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med bra och rolig RP samt jag kommer kunna få mer spelare till servern och visa hur roligt RP faktiskt är framförallt på Multistaden. Jag kommer även kunna vara väldigt aktiv på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för jag vill få whitelistade jobb samt jag har vänner på servern och vill jobba med dem samt att jag vill visa hur bra rp jag har till multistaden och jag vill också visa att jag är en del av Communityt

Hur hittade du Multistaden? Genom en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bidra till så bra RP som möjligt och ha så kul som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar bara på multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka