Nekad xCheeeVe | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xCheeeVe

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? xCheeeVe#6502

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf Carlsson

Vad är ditt discord namn? xCheeeVe#6502

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustaf Carlsson och är 20 år han är snäll men blir lätt sur fast han har sin bästa vän Martin Åkesson som är 25 och båda gillar bilar och motorer. Hans mamma och pappa är skilda och det har de vart väldigt länge hans dröm är att få jobba med bilar och skulle säkert kunna jobba hos autoexperten.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad för att kunna nå framgångar få mer jobb träffa nya personer och speciellt göra personer glada.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att kunna få mer tillgångar till jobb och andra saker lära känna nya personer och skaffa nya vänner.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom att min kompis tipsade mig om den så jag kollade runt lite inne i servern och tyckte den verkade rolig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla min Rp nivå och kunna göra saker jag ej kan göra i verkligen och skaffa nya vänner både i spelet och i verkligen.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara denna server för tillfället men när jag blev bannad så körde jag på en annan server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka