Nekad xCheeeVe | Whitelist ansökning [EmilG21]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xCheeeVe

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199130558724/edit/info

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf Carlsson

Vad är ditt discord namn? xCheeeVe#6502

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Jag är galen i pengar därför ansöker jag om detta för att få ett bra jobb så min dröm går i uppfyllelse. Jag gillar bilar samt är min favorit bil en nissan r34. Jag kan bli arg men det är inte så ofta, jobben jag vill ha just nu är nog något mer bilar t.e.x mekonomen, autoexperten och dem andra bilförsäljarna.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för jag har ett stort bil intresse och älskar pengar men jag vill då jobba hos brittas för jag vill få mycket pengar och älskar bilar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att få en bra jobb med bra lön så mina drömmar ska gå i uppfyllelse.

Hur hittade du Multistaden? Den var den första servern som kom upp när jag laddade ner fiveM så tyckte den verkade känd, den är ju den servern med mest personer inne så det var så jag hittade servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Få mina drömmar i uppfyllelse och tjäna mycket med pengar det är nog mitt mål. Men vill även var en trogen man som är trevlig mot alla som jag pratar med.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, det har vart andra server förut men nu är det nog bara denna eftersom denna är den bästa servern jag har många fordon som jag gillar och man får mycket pengar i lön.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka