Nekad xCheeeVe | Medlem ansökning(alexander1005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xCheeeVe

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199130558724/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf

Vad är ditt discord namn? xCheeeVe#6502

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Yeva Chombak och är 16 år gammal. Han är en väldigt trevlig, snäll, hjälper personer som behöver hjälp men ibland i stressiga situationer blir han lite blyg.
Yevas föräldrar har inte så mycket pengar så han vill hjälpa dem, så han flyttade till staden Unive för att få jobb för att både Yeva och hans föräldrar ska kunna leva bra.
Yeva gillar bilar och att se dem utvecklas. Hans drömbilar är en röd 1955 Kabinenroller Messerschmitt KR200 och en blå Mercedes 600SL.
Yeva har väldigt bra betyg i Matte, Engelska och SO samt andra ämnen men Matte, Engelska och SO är det han har högsta betyg i. Som jag sa tidigare är Yeva mycket intresserad så när han hade tagit studenten började han jobba på sin brors bilverkstad, med tiden han jobbade där blev han mer och mer intresserad av bilar och ansökte hos Mekonomen och fick städa, fixa till i kontoren och sånt. Men efter några månader blev han trött på det för han ville jobba med bilar så han flög till staden Unive och tog in på ett motell och provade på postnord och leverade paket.
Nu vill Yeva ansöka om jobb hos Falck för att tjäna pengar och ge till sina föräldrar och kunna leva ett bra liv!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill kunna få ut mer av rpn och kunna tjäna mer pengar och kunna köpa snygga bil t.ex. en kabinenroller. Jag kommer bidra med bra rp för att hjälpa till att förbättra servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? RP nivån på Unive är väldigt hög och det gillar jag, de flesta är trevliga och man kan hitta nya vänner, det finns många bilar man kan köpa, modifera och bli nöjd med sin bil och känna sig stolt att åka runt i.

Hur hittade du Unive? Hur hittade du Unive? Jag såg olika streamers på twitch och youtube t.e.x cosmo bt och growmaster Som ville att jag skulle testa och det var väldigt roligt!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill utveckla mitt rp så mycket som möjligt och komma upp i en bra rp nivå, skaffa nya vänner, bidra med mitt bra rp.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Lära känna mer folk och bidra med mitt rp till servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka