Nekad xCheeeVe | Ban överklagan [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xCheeeVe

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199130558724/edit/info

Ditt Hex-ID: 110000145c14104 (Hex)

Vad är din discord tagg? xCheeeVe#6502

Vem var det som bannade dig? achooo

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ljuger i report (spawnmenu efter ett scenario)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde väldigt många fel jag ljög i report och använde spawnmenu efter scenario vilket är väldigt dumt gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis åkte cross uppe i mount chiliad och sedan träffade vi på två killar med kniv och började hota och saprka på våra crossar så vi blev jätte stressade och åkte snabbt sedan flög vi ned från ett berg och dog så vi ljög i report och blev då bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. fel jag gjorde många fel jag använde report som revive och ljög sedan använda jag spawnmenu efter scenario för att skydda mina saker jag hade på mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har slutat använda våld och powergaming som ag då tidigare gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag själv borde inte skrivit report och borde väntat på ambulans eller jag kunde respawna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer inte använda report som någon slags revive eller använda spawnmenu för ofta eller i sån situation jag vet att jag gjorde mycket fel men jag ber så hemskt mycket om ursäkt och lovar att den inte händer igen i rp servern.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Hej,
jag har valt att neka din ban överklagan då jag anser att du gör dig skyldig till grova regelbrott.
Du är mer än välkommen att skriva en ny ban överklagan om 24/h
/Mvh Grakke

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka