Nekad xCheeeVe | Ansökan till Servervakt [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xCheeeVe

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustaf

Ange ditt födelsedatum 30 Mars 2008

Vad heter du på discord? xCheeeVe#6502

Mellan vilka tider kan du oftast spela? mellan 15:00-21:00 nästan varje dag

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär ett halvår

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle vara mycket aktiv och skulle göra mitt bästa för att folk ska tycka att jag verkligen är en bra servervakt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag har spelat på många andra servrar och tycker att denna passar mig så då vill jag ju hjälpa till med communityt

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer vara aktiv jag kommer ej banna varenda person som gör fel utan jag kommer kicka dem som en varning sedan om de gör om det så blir det en ban.

Varför ska just du bli servervakt? För att bidra med att göra unive till en server alla kan ha roligt på och få så många spelare så att unive blir en av det sveriges bästa servern.

Varför vill du bli servervakt? För att jag tycker unive behöver mer support och mera personer som håller koll på servern och som kan hjälpa till att få servern till en bättre plats.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har ju sett lite på philips streams som svban och kick och sånt men inte direkt några kunskaper.

Är du whitelistad på serven? Ja jag är whitelistad och blev det när jag började spela på servern.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad några gånger som typ att jag blev bannad för powergaming när jag krockade när polisen var bakom mig så jag blev bannad för att jag körde in i en vägg jättehårt och skrev die i consolen men blev ändå bannad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej inte direkt för tillfället men gjorde innan jag började på denna server.

Du får jätte gärna utveckla och göra en ny om en vecka.
Lycka till och ha en bra dag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka