Accepterad xbenim | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xbenim

Icke Medlem
Meddelanden
243
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten?
Wilmer

Ditt discordnamn:
xbenim

Ange ditt födelsedatum
17 Augusti 2007

Varför ska just du bli staff?
För jag vill bidra satt servern kommer bli ännu större och roligare. Jag vill få bort alla lallare och lära upp nya rpare. Jag skulle hålla koll satt folk gör rätt för sig satt alla får samma chans inom rp. Satt folk inte bryter regler och satt inte folk kränks och trivs på servern. Jag har även ägt egna servrar och vet hur man tar hand om staff ärenden. Jag är även väldigt duktig på att lyssna och kommer lösa många problem och ärenden på serven. Jag kommer hjälpa så många jag kan så ofta och får satt alla trivs och njuter på serven.

Vad tycker du inte fungerar på Unive?
Jag tycker personligen att support delen skall förbättras då man ofta behöver vänta länge innan man får hjälp.
det är också mycket folk på servern som bara är ute efter skottlossningar och provocerar mot gäng för att skapa skottlossningar dom personerna som gör det vill jag ta åtgärder på för det är verkligen inte okej.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan?
Vi ska lösa problemen med dom reglerna som inte följs och ta åtgärder utifrån vilken regel som brutits och på vilket sätt / sammanhang som regeln brutits i.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt?
Man agerar professionellt genom att vara tydlig och hård med reglerna samtidigt som man har respekt. Man ska lyssna noggrant på spelarnas problem och ge feedback. Och visa att du tar deras problem på allvar.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?
Jag brukar gå i skolan och efter skolan är jag med vänner och sen på kvällen så spelar jag på unive och tar det lungt

Hur länge har du spelat på Unive?
Jag har spelat på unive sen 2021 men jag har inte stannat kvar sen dess jag har tagit en rätt så lång paus från fivem då jag behövde fokusera på livet utanför fivem. Men nu har jag testat på unive igen och nu vet jag hur allt fungerar med alla nya script som har kommit in och massa ny regler. Har kollat mycket på Limpis och Philips streams så jag vet hur alla nya commands fungerar och sådant.

Har du tidigare erfarenheter som staff?
Jag har varit staff på unive förut, så jag vet hur det mesta fungerar men det har kommit massa nytt som inte fanns då jag var staff men jag har försökt lära mig allt på det senaste och nu känner jag att jag har koll på allt och vill jätte gärna bli en del av staff teamet och hjälpa till här på unive.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom?
RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom?
Jag är äntligen beredd att jobba inom vad som helst, men helst kriminell rp för den är verkligen inte på sin topp just nu

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka