Nekad xAzos | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xAzos

Icke Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
7
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag var riktigt pinsam och körde med esp å fusk skit länge sen ber om en till chans har skaffat jobb så har mer disciplin nu
ÄR VILLIG ATT BETALA FÖR UNBAN !!!!

Tar du ansvar för det som hände? jag 100 procent mitt fel men har växt upp som fan och gjort säker 20 banöverklagningar vill verkligen börja spela igen har typ 320 dagar kvar på bannen

Vad har du lärt dig sedan dess? att verkligen inte fuska fett omoget och man gör mycket skada på en server

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag är en rolig och snäll människa och jag har alltid trott på en andra chans och tycker det ska va möjligt för mig att bevisa för er

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://unive.se/attachments/skärmbild-2025-04-20-184807-png.129067/

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Erbjudande

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

hört att andra har förhandlat ner det med samma ban villig att ge 1000kr :) 2lök är orimligt mycket ha en fortsatt trevlig kväll

eller rättare sagt har ej råd med mer en 1000kr för förtydligande

Jobbar så går det fint att vi hörs av efter 16.00

har lite grejer som ska betalas går det bra att vi löser det på måndag ?

har lite grejer som ska betalas går det bra att vi löser det på måndag ?
Ja hör av dig i pm ba Toris_

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka