Accepterad xAzos | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xAzos

Icke Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198166046236/

Ditt Hex-ID: 11000010c43f61c (hex)

Vad är din discord tagg? xAzos

Vem var det som bannade dig? Queen

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_2765.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag var extremt omogen vid den tidpunkten och tänkte att jag var rolig om jag skulle stream snipa och vdma men var bara efterblivet. har varit bannad länge och har inte spelet något alls knappast sen dess och nu fyllt 18 år och har mognat upp mycket

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Körde runt och lekte häftigt sista dagen jag skulle spela på servern och förstörde för en annan spelare och vdmade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej verkligen inte var en skit unge och förtjänade det så förstår varför denna ban placerades på mig. GE MIG EN CHANS TILL OCH GOTTGÖRA MIG OM JAG GÖR NÅGOT SKICKA MIG DIREKT IGEN DÅ

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad för clogg inann så har lärt mig efter det att aldrig lämna ett scenario för det förstör hela synpunkten på rp

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att istället för att förstöra för andra och vara omogen så skulle jag istället slutat spela vid den tidpunkten men fick ändå för mig att bete mig så dåligt för att jag var trött på spela dator spel

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte vara så omogen och att inte bara på tänka på mig själv hela tiden båda i rpn och utanför. Har varit bannad i mer en 3 månader

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja till 100 procent

Senast ändrad:
ber om ursäkt såg nyss att det är en Temporär och inte perma

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka