Accepterad xAzos | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xAzos

Icke Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198166046236/

Ditt Hex-ID: 11000010c43f61c (Hex)

Vad är din discord tagg? xAzos

Vem var det som bannade dig? Elias

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag begick ett regel brott och att jag gjorde fel och ber om ursäkt kommer inte hända igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. körde runt i groove skulle hämta en polare på torget sedan när jag och min polare kom till torget märkte vi att gsf var efter sedan började dom pitta och hetsa så vi gjorde det tillbaka sedan började dom /sme rikta igenom bilen sen blev jag bannad ber om ursäkt ska inte upprepas

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. står fast vid alla staffs beslut så förstår elias till hundra 100 procent och att han var tvungen att ta sina återgärder tyckte du gjorde ett bra beslut

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad för clogg inann så har lärt mig efter det. Har lärt mig nu att aldrig fear rp längre

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte fear rp och att jag skulle hoppa in i deras bil ändå om dom jagade mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte fear rp och att jag skulle hoppa in i deras bil direkt Har lärt mig nu att aldrig fear rp samt att tänkte lite mer ur ett socialt perspektiv då jag är gäng boss så måste alltid tänkte socialt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår till hundra procent

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka