Accepterad xAzos | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xAzos

Icke Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198166046236

Ditt Hex-ID: 11000010c43f61c (Hex)

Vad är din discord tagg? xAzos#5066

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag dissade servern var riktigt trött den dagen och lät min damp gå över spelet och jag ber om ursäkt för det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en staff bannade mig felaktigt så jag drog va med mina vänner och när jag kom tillbaks till datan och innan det hade vi druckit lite så skrev jag ut massa skit i chatten men blev bannad på dirren typ

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den var verkligen inte felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blev bannad mycket innan för clogg men efter det har jag aldrig cloggat och jag visste knappast inte hur man rpade innan men när jag lärde mig så hände det aldrig mer

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att bara inte ta ilsken i allmäna chatten och vara smarta

Har du lärt dig någonting efter din ban? det var så länge sedan jag blev bannad nu och saknar verkligen servern och kommer aldrig göra om det, Lärt mig att inte göra som jag gjorde

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? det förstår jag till 100% tar eran tid.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka