Accepterad xAzos | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xAzos

Icke Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198166046236

Ditt Hex-ID: 11000010c43f61c (Hex)

Vad är din discord tagg? xAzos#5066

Vem var det som bannade dig? 320master

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att philip banna mig för att han tyckte att min rp var sjukt dålig och jag håller verkligen med han eftersom hade jag varit ägare över en sådan framgångsrik fiveM server hade jag också varit på hugget. jag tycker att det var jätte bra val av dig för då får jag verkligen chansen att mogna upp med min rp och själv utanför spelet samt vet jag att det finns chans att man aldrig får komma tillbaka men jag hoppas verkligen :)

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi körde runt sköt samt att jag rpade inte på sakor som att vi krockade och massa andra grejer man ska rpa på samt att vi körde in i folk som körde i oss och där skäms jag enormt för att om någon annan begår regelbrott ska man ju inte begå ett själv det är ju idiotiskt vet faktiskt inte vad jag tänkte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej verkligen inte pågrund av att jag tog inte ansvar över min rp och började lalla och att jag förstog skadan jag gör mot serverns rp och skulle verkligen säga att jag var egoistisk och bara tänkte på mig själv för att tänk alla som tillexempel fick bevittna denna kassa RP nivå, Vad ska jag säga skäms över mig samt att jag har varit helper känns ännu värre att jag inte visar gåttintryck på servern just då den natten samt vissa andra dagar men den natten var det värst då jag blev bannad, Men förstår verkligen vad jag har gjort och köper alla konsekvenser jag fick.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev ofta bannad innan för clogg och en gång fick jag 25 dagars ban och då lärde jag mig verkligen en läxa att aldrig mer clogga i scenario och samt lärde jag mig att spela efter motpartens vinst pågrund av att alla scenarion innan jag cloggade så förstörde jag folk upplevelse på rpn och där lärde jag mig och tog kännedom av det och ändrade mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att vara mognare för själv vet jag att jag är mycket bättre en det jag gjorde så mitt mål är att försöka komma tillbaka till denna server för jag älskar verkligen den enormt mycket och har lagt ner sjukt mycket tid och pengar på och har tyckt att varenda minut har varit värd det samt att jag skulle bara inte lallat och istället höja min RP nivå samt att jag visar ansiktet utåt för servern och andra för det är ju faktiskt så att alla min möter i Rpn tillexempel om det är nya spelare och då kommer jag där med min kassa rp så då kanske inte dom vill spela på servern och det skäms jag över att jag inte kunde skärpa mig. Men jag kan garantera att kommer jag tillbaka kommer jag inte göra er besvikna tillexempel att jag ska visa att jag har förändrats sedan ska jag söka helper igen och försöka mitt bästa och vara jätte aktiv på servern för det är denna server jag brinner för.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA verkligen att jag aldrig ska vara så jävla inkompetent och istället bara vara mognare och verkligen visa att jag är så mera kompetent än vad vissa tror. Och att aldrig mer lalla och att jag måste höja rpn

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? det förstår jag till 100% tar eran tid.

Det var svårt att hitta hex id men kanske är rätt :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka