Nekad xAzos | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xAzos

Icke Medlem
Meddelanden
169
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198166046236

Ditt Hex-ID: 11000010c43f61c (Hex)

Vad är din discord tagg? xAzos#5066

Vem var det som bannade dig? 320master

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att philip tyckte det var förjävligt att jag inte rpade som jag brukade ändå om det var natt samt att mina rp sög för jag tänkte att när det är natt kan man lalla men så är det verkligen inte för man förstör alla andras upplevelse av rpn och därför förstår jag exakt varför philip gjorde som han gjorde och ångrar mig riktigt mycket för älskar denna server och lägger flera timmar om dagen på den. Jag tror som sagt att det är för att jag har lallat lite för mycket på nätterna och ber verkligen om ursäkt och det kommer aldrig hända igen då jag kämpar starkt för att bli helper och är mogen men märker att jag måste mågna lite mer för att platsa bland helpersna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Bloods körde runt och sköt och hetsade osss sedan jagade dom oss till vårat hus och sedan kom några och stromade och då körde han in i massor av crossar så dom sprängdes och då försökte jag köra in i han för att få stopp på han men det är verkligen inte okej och då rpa inte jag på skador heller det var jätte dumt för ändå om personen som stormade gjorde fel så kan inte jag begå regelbrott pågrund av det

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag står på mig att jag gjorde fel men vill gärna veta från din sida och dina synpunkter på mig för du svarar inte i pm och nej jag tycker inte den är felaktig pågrund av att jag respekterar alla dina beslut

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad på jättelänge isåfall är det för kanske att jag glömt mask på piren och sånna grejer samt har jag inte fått några banns innan denna på tre månader men om jag tar en gammal bann jag fick ofta var clogg och det var när jag var ny och inte kunde rpa men nu i framtiden har jag aldrig clogget ett ända scenario samt ser jag ingen anledning i det nu när jag hart spelet länge och kan rpa för man ska ochså spela efter motpartens vinst

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att istället för att jag är trött och ska lalla 02.00 skulle jag bara kunnat gå och lägga mig eller bara inte lallat sjukt oansvarigt av mig till nästa gång ochså så kunde jag varit mognare ochså.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att verkligen inte lalla runt och krocka in i folk på natten tycker det var riktigt oansvarigt av mig och skäms massor brukar aldrig göra så här vet inte riktigt vad som fick mig att göra detta men som sagt skäms.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? det förstår jag till 100% tar eran tid.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka