Nekad Xavius | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xavius

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
6
Ange ditt födelsedatum: 25 November 2007

Vad heter du på discord? xavius#5034

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 109 Timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Så mycket jag kan men det beror på hur många läxor och sånt jag har. Så kanske så 1-2 timmar om dagen
På helger kommer jag spela mycket iallafall några timmar om dan
Vissa dagar i vardagen kan det hända att jag spelar betydligt mer

Vad heter du? Viktor Larsson

Hur gammal är du? 25

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? För att hjälpa folk i nöd och för att folk ska känna sig trygga vart dom än går i staden. Jag vill kunna finnas där för folk och visa omtanke, hjälpa dom och leda dom på ett bättre spår om så behövs. Jag vill helt enkelt att alla ska kunna känna att dem är trygga i staden och om någon någonsin skulle råka ut för något och behöver våran hjälp, så finns jag där för dom. Mitt största intresse är att hjälpa folk för ett bättre samhälle så att alla kan må bättra och känna bättre så att ingen går med rädsla i staden. För att ett samhälle ska kännas tryggt man ska inte behöva går rundor med rädsla man ska känna sig trygg och det är och kommer alltid att vara mitt mål oavsett vad som händer mig.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom polisyrket är att man kommer överens med sina kollegor/chefer och även bekämpa brottsligheter så att det blir så lugnt som möjligt. Sen är det också viktigt att alla poliser är professionella och utför sitt jobb bra. oavsett hur deras förhållande med andra är. Man ska själv vara trygg om man är polis att man inte ska få hot från andra att man ska också vara trevliga mot sina kollegor så att dem inte tar självmord som faktiskt är en stor sak inom polisen för att många poliser mår rätt så dåligt efter allt de har gått igenom. Så att det är viktigt att alla poliser också mår bra inte bara samhället men också själva polisen.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet inte så mycket om själva yrket men vad jag kan tänka mig att det är, är att det kan vara ett stressig och jobbigt yrke beroende på situationer du kommer in på. Helt enkelt man måste räkna med att man kommer få massa skit.
Det är säkert ett tufft jobb att få se människor botten i samhället så att man måste själv vara tuff för att kunna hantera jobbet

Har du några tidigare erfarenheter? Nej, kommer förhoppningsvist vara min första gång

Hur är du som person? Jag är seriös vid seriösa situationer, jag är disciplinerad samt snabblärd. Tar kritik bra och använder den.
Är trevlig mot andra kommer försöka mitt bästa med kollegor att hjälpa dem att må bra och folk som är brottsoffer så att de kan känna sig bättre så att dem är mer villiga att participera i hjälp så att de inte missar på bra saker så att de kan gå upp i stegen i samhället för att komma tillbaka där de var innan för att de inte ska förstöra hela sitt liv så att de också kan leva ett bra liv efter.

Är det något vi bör veta om dig? Kanske att jag inte vet jättemycket om yrket men jag är snabblärd och kan ta kritik bra så att om jag inte skulle veta så mycket så kommer jag komma kunna det efteråt och jag hoppas att det inte ska vara ett problem vid intervju att jag inte vet så mycket för att jag menar det är ju ni som ska lära mig men jag vet kanske nåt litet grundligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka