Nekad Xavius | Polismyndigheten Ansökan [LuddeR10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Xavius

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
6
Ange ditt födelsedatum: 25 November 2007

Vad heter du på discord? xavius#5034

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 109 Timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Så mycket jag kan men det beror på hur många läxor och sånt jag har. Så kanske så 1-2 timmar om dagen
På helger kommer jag spela mycket iallafall några timmar om dan

Vad heter du? Viktor Larsson

Hur gammal är du? 25

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? För att hjälpa folk i nöd och för att folk ska känna sig trygga vart dom än går. Jag vill kunna finnas där för folk och visa omtanke, hjälpa dom och leda dom på ett bättre spår om så behövs. Jag vill helt enkelt att alla ska kunna känna att dom är trygga i staden och om någon någonsin skulle råka ut för något och behöver våran hjälp, så finns jag där för dom. Mitt största intresse är att hjälpa folk för ett bättre samhälle.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste inom polisyrket är att man kommer överens med sina kollegor/chefer och även bekämpa brottsligheter så att det blir så lugnt som möjligt. Sen är det också viktigt att alla poliser är professionella och utför sitt jobb bra.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet inte så mycket om själva yrket men vad jag kan tänka mig att det är, är att det kan vara ett stressig och jobbigt yrke beroende på situationer du kommer in på. Helt enkelt man måste räkna med att man kommer få massa skit.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej, kommer förhoppningsvist vara min första gång .

Hur är du som person? Jag är seriös vid seriösa situationer, jag är disciplinerad samt snabblärd. Tar kritik bra och använder den.

Är det något vi bör veta om dig? Inget speciellt men att jag är väldigt taggad att få förhoppningsvist få jobba här.

Tillbaka