Nekad Xavius | Medlem ansökning [ackeking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xavius

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
6
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/CsgoPlayer420hih/

Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? xavius#5034

Vad är ditt födelsedatum? 25 November 2007

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Viktor Larsson, jag är 25 år.
Jag och min pappa har mekat med bilar i hans garage endan sedan jag var liten och har alltid drömt om att vara en bilmekaniker.
Följden av detta blev att jag gick bilmekaniker kurser genom arbetsförmedlingen och blev en utbildad mekaniker.
Men min pappa hann aldrig att se mig ta studenten han dog i en bilkrock bara en vecka innan jag tog den och jag blev helt förkrossad för att hans dröm var att jag också skulle bli en mekaniker och han hann aldrig se mig som en. Jag fick ta terapi i ett år för att bli lugn och känna att det var aldrig meningen att han skulle se mig på studenten och har kommit över det.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är trevlig och jag kommer vara aktiv relativt mycket. Jag kommer hjälpa att skapa ett bra community genom bra RP, jag kommer lyssna på reglerna.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är välgjord, så den är värt att spela på. Erat community är väldigt bra och känns bra

Hur hittade du Unive? Genom kompisar och Twitch streamers som Cosmo-H3llgren-grownmaster

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att förbättra mitt Rollspel och bidra så mycket jag kan till servern för att göra den så bra som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att försöka göra Unive till en så bra server som möjligt och försöka få allas bästa sidor i RP

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka