Accepterad Xavius | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xavius

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/CsgoPlayer420hih/

Ditt Hex-ID: 11000011650ffe9

Vad är din discord tagg? Xavius#7567

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? Permanent även en discord bann

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Doxxing

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Missbedömning av situation

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev ens namn i hans och mitt pm där både jag och han visste varandras namn och precis innan jag skrev hans namn så skrev han en annans namn så jag egentligen bara skoja tillbaka att skriva hans namn utan en större tanke då vi båda känner varandra och vet varandras hela namn då från tidigare har vi delat våran uppgifter för lättare kommunikation och dagen efter så blev jag skickad både från ingame och från discorden med ett pm från Limpis. Undrade varför jag då skrev hans namn och vi skulle ha diskuterat denna missbedömda bannen i helgen men han vägrar återkomma med svar när vi ska ta det snacket även fast det har nästan gått en vecka från då bannen lagdes och har inte fått någon mer info om detta så jag känner även en stor besvikelse på den långa tiden på denna stort missbedömda bannen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig på sätt och vis. Den andra personen gör det bara för jävelskap och det vet han då han vill få mig skickad. Vi båda vet varandras namn från tidigare så jag ser inte hur detta är doxxing dessutom när vi skrev det i varandras pm. Jag har inte delat med hans namn till någon annan. Det roliga med det hela är att den andra personen då har sagt mitt namn till jättemånga personer och då överdriver jag inte han har gjort det men han nekar det eftersom som nämnt innan han vill få mig skickad och han har lyckats genom att spela dum och inte säga såsom det faktiskt är. Som sagt jag kan inte på något sätt se hur detta är doxxing påtanke om att det är i en privat meddelande så ingen annan har tillgång till det och dessvärre när den andra personen bokstavligen har utnämnt mitt namn till ett stort antal obehöriga till mitt namn. Eftersom jag inte är en unge som vill få alla skickade och leka cooling så klippar jag inte och delar med andras pm för att jävlas utan jag är en hederlig person som inte håller på och bokstavligen är "fittig" för att vara jobbiga för andra personer gör dem något fel så kommer det till sist komma fram.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Iprincip de flesta av mina banns har faktiskt varit felaktiga då vid vissa tillfällen har de bannat fel id och liknande och andra banns har varit som samma tema som denna en missbedömning på situationen vilket har klargjorts efter diskussion. Ska inte hålla på för mycket men jag har blivit bannad där jag har gjort fel och jag har helt enkelt lärt mig ifrån dem och gått vidare i livet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte skriva andras namn även fast vi båda känner varandra och vet varandras namn i våran pm.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Som nämnt precis innan så kommer jag inte skriva andras namn i pm ifall att den andra personen blir väldigt kränkt och får sin värdighet ifrån sig när någon skriver sitt namn i meddelande especiellt i privata meddelande mellan bara mig och den andra personen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka