Nekad xav | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ove.

Icke Medlem
Meddelanden
41
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/7hGAqVy8/

Ditt Hex-ID: 110000136a6af83

Vad är din discord tagg? xav#8833

Vem var det som bannade dig? AO

Hur lång tid var din ban? 7dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? krim utan krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag som inte är krim och kom i ett bråk scenario råkade jag slå ''göran'' med ett basebollträ fast jag bara skulle ta upp och sedan ned det så träffade jag göran så han dog. Alltså när jag skulle ta ned basebollträt så blev de att min karaktär slog istället.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare Göran skulle åka i hans nya bil och då så mötte vi på en kille som hans bil var trasig han vi antar att han var påväg till streetracet. Göran arbetar alltså på Falck så han gjorde en bra gärning och lagade hans bil när den va lagad å allt så frågade han om vi ville köra ett litet race å vi tackade vi ja men så hände de att Görans bil tappade greppet så vi sladdade in i hans bil och de va då bråk scenariot började. De var då jag jag bara tänkte ta upp och sen ned basebollträt kunde ta upp det men när jag skulle ta ned de så råkade min karaktär slå till Göran så han dog å då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban men inte heller meningen att döda Göran.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Hade precis fått min bil och skulle till sjuk huset bilen tog sladd jag krockade. Hade då glömt att det var RP så jag körde där ifrån utan att RPa skadad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om de är de gamla då jag körde där ifrån så hade jag som jag har lärt mig att rpa på alltså skadad mm.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kommer såklart att ta åt mig av mina misstag och inte göra om de.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka