Nekad Xatro | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xatro

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197973771110

Vad är ditt namn i verkligheten? Mirko bukovica

Vad är ditt discord namn? Xatro#4876

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juni 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter marko och är 28 år, föredetta Krigsskadad från det jugoslaviska kriget vilket innebär ett dåligt temperament. Marko kan vara våldsam om man retar upp honom pga han blev slagen som liten för minsta lilla från sin pappa, när marko som redan 17 gick ut till kriget förlorade han sina närmsta vänner under kriget samt sina familj, när marko kom hem under en helg så hörde han på undervåningen att hans mamma skrek, så tog kroaterna upp markos föräldrar, snabbt så gömde marko sig och såg alla bli hals huggna genom ett kikhål från garderoben och lyckades fly när kroaterna hade lämnat huset, Marko tog sig med fötterna genom europa in till sverige med hjälp utav smuggling som 18 åring,

Marko har ett stort intresser för att dricka och ha kul för att glömma bort sitt tidigare liv och är redo för en föränding men alkoholen kan ibland ställa till de, annars är marko platglad och gillar att skapa scenarion runt om i UNIVE

Varför ska just du bli whitelistad? Eftersom att jag har spelat en del RP och gillar att göra scenarion för alla personer så att RP blir roligare,

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Servern verkar ha bra mods och att när jag spelade lite på den så va det inte lagg, mycke plugins och speicellt många spelare så finns många olika scenarion man kan hitta på

Hur hittade du Unive? genom FIVEM

Vad har du för mål med ditt rollspel? Början skaffa något jobb inkomst köpa någon snygg bil hus osv, sen när man har börjat rulla in i staden byggt kontakter är det scenarion och roleplay som gäller, men i början är det mer att komma igång med allting men självklart att göra roliga scenarion

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? noop
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top